luni, 24 martie 2014

Intretinerea tufei de menta - UPDATE

Cum spuneam intr-un post anterior, tufa de menta trebuie intretinuta, se extinde pana la a acapara tot terenul, mai ales daca este bine afanat :)

Acum, de cand cu vremea calda si de cand am reusit sa sap printre capsuni (le-am pus gand rau catre a le muta pe turnuri de sarma rabitz), am smuls multe tulpini si radacini, atat de puternice ca nici lopata sau cazmaua nu reuseau sa le rupa. Am decimat din radacini, o sa am grija sa plantez intr-un fel ingradit, chiar daca in pamant. probabil in ghivece ingropate, de dimensiuni mai mari. Anul asta sunt foarte multe varfuri frumoase si parfumate, perfecte pentru salate si limonada de vara, chiar la 2 metri de locul initial!

Deci spre toamna, cand lucrurile sunt terminate si date de-o parte, se sapa bine si se curata pamantul de radacini, cat mai multe, ca sa nu se extinda excesiv pana in primavara.

Menta:


:) sunt fericita ca mi-a rasarit roinita (melisa) si miroase divin! Cum scrie peste tot, ca in gradinile bunicilor (eu n-am avut bunici la curte, imi fac gradina asa cum mi-as fi dorit s-o am in copilarie :) ). Are frunzele rotunjoare si foarte fin incretite si aroma de lamaita.

Melisa/Roinita:


Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu