joi, 18 aprilie 2013

Cum am descoperit Trei-frati-patati in curte

Stiam planta de mult, din copilarie, cand parintii mei (tata in special) ma ghidau in descoperirea plantelor medicinale, culegerea, uscarea si folosirea in ceaiuri asa cum trebuie. Cu cartea in mana!

Uite-asa, de vinerea trecuta, am inceput sa tai si sa scurtez iarba (nativa, de camp) de pe langa garduri. Surpriza mea totala a fost aceea ca ascunsa bine la umbra s-a dezvoltat mica plantuta Trei-frati-patati:


(Sursa: http://www.gradinamea.ro)

Asa ca de acum o sa inteleg cum cresc si cum le pot ajuta sa se dezvolte, asa mici, delicate si frumoase. Am foarte putine, este adevarat, insa sunt salbatice si foarte importante in medicina. Eu le stiam sub denumirea de toporas dar... se mai numeste panselute de camp, barba imparatului, catifelute, carligei patati, gusa gainii, micsunele, piciorul caprei, tamaioara salbatica, toporas. 

Pentru reglarea energetica, in medicina si vindecare, echilibrare si tratarea de alergii se gasesc informatiile pe urmatoarele site-uri:

Sau pur si simplu dati un search pe Google :)

Sfat: cand vrei neaparat sa decimati buruienile si iarba, dupa ce au crescut putin si se pot smulge-rupe, urmariti micile plantute. Pot fi foarte frumoase si importante pentru voi si pentru gradina.

Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu