luni, 26 noiembrie 2012

S-au prins pomisorii de Tuia!

Zilele trecute am ramas doar cu fata si asta a fost un motiv de a lancezi prin curte in mici reprize (vremea a fost mohorata, parca mai frumos era in casa - ciudat, nu?). Am facut o inspectie pe la toti pomii, toate florile, gardul viu, crizanteme, menta, pini, fructiferi, brazi si molid, butasi de vie si trandafiri. Asa ca pot anunta si denunta cu mare bucurie: crezand ca tuiele se usuca si au roua pe ele de la ceata, am constatat ca de fapt toate au MUGURI! Inclusiv una care are 2 ramificatii usor uscate, in celelalte ramificatii are niste mugurasi mici, frumosi si grasani si este verde si semeata!

Ce am facut la plantare: am cumparat tuia cu un pret de flori la fir (5 lei bucata, din targ), i-am udat cateva zile spre o saptamana caci nu am reusit sa-i punem imediat, am achizitionat saci cu pamant de conifere si ingrasaminte si am purces la sapat.

Fiecare groapa a fost mocirlita la greu, a avut doar pamant bun (adus cu masina de 3 t, pamant negru de padure) si d'ala de conifere, plus ceva ingrasamant; am facut balta la greu si mocirla (am udat cat de des si de mult am putut si ne-am adus aminte, chiar si de 2 ori pe zi!) si se pare cel putin deocamdata ca rezultatul va fi sa nu avem pierderi.

Va tin la curent! Sunt foarte incantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu