vineri, 12 aprilie 2013

Otetul bun ca ierbicid

Alaltaieri am purces in a face o solutie naturala, un fel de ierbicid total, cu otet, pe care s-o folosesc la indepartarea plantelor nedorite, buruieni si alte d-alea. Soluta e simplu de facut, 1 lingurita sapun rasa fulgi, 700 ml apa, 700 ml otet *ca sa incapa in sticla de 1,5 litri :).

Am stropit dimineata, pentru ca am auzit la meteo ca va fi un soare nebun, iar indicatia de pe net era sa fie aplicata solutia in zile cu soare. Ideea e ca arde pana la uscare completa orice foliaj, am folosit si bidon de plastic si spray de geamuri. Intr-adevar, mi-a "gaurit si topit" cateva din buruieni, insa o sa mai citesc sa vad daca cumva trebuie schimbata reteta sau trebuie sa pulverizez de 2-3 ori si apoi sa le las sub lumina arzatoare ca sa aiba eficienta dorita. Razele UV distrug prin oparire si se folosesc de aciditatea otetului ca sa decimeze buruiana.

Am un spray profi, cu recipient de vreo 5 litri, o sa ma ajut de el sa scap de buruienile si din jurul curtii, nu doar de cele din curte si promit ca vin cu detalii. Atata doar ca am citit ca solutia finala este atat de rea, incat nu se aplica pe vant caci distruge si alte plantute pe care le vrem in preajma noastra.  Iar la mine e un vant ...

Va pup, fug!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu